Op weg naar Santiago - Reisverslagen van Corrie in't Hout - WaarBenJij.nu Op weg naar Santiago - Reisverslagen van Corrie in't Hout - WaarBenJij.nu

Op weg naar Santiago

Ik ga op weg. Op weg naar Santiago. Het is niet dat ik nu zo ontzettend dol ben op wandelen. Ik vind het leuk hoor maar dat is niet waar ik het voor doe. Ik ben nog nooit in mijn eentje op reis geweest, zelfs nog nooit in mijn eentje op vakantie geweest. En dat is tekenend voor voor mijn leven. Nooit alleen. Ik weet niet hoe dat is, hoe dat voelt of wat er fijn aan is. Ik ga zeven weken met mijzelf zijn. Ik ga nu ontdekken hoe dat is en wat het mij brengt.
Ik start mijn reis in Le Bord Blanc waar ik een week lang op mijn kop mag gaan staan bij de yogi's,ook leuk. En dan helemaal Zen op pad. Ik ga het beleven en ik ga het met jullie delen

17 Juni 2018

13 Juni 2018

Zes extra
Corrie

Ik ben zachtaardig, ongeduldig, geïrriteerd, stoer, lief, gedreven, onafhankelijk, oprecht, dwars, mild, direct, zakelijk, eigenwijs, beetje alternatief; duurzaam en bio eten. Ik word blij van mensen met een passie, die inspirerend, sportief, eerlijk, onafhankelijk, kwetsbaar en met zelfspot zijn.