Drie kilo - Reisverslag uit Cacabelos, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu Drie kilo - Reisverslag uit Cacabelos, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu

Drie kilo

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie

06 Juni 2018 | Spanje, Cacabelos

De afgelopen vier weken heb ik rond gesjouwd met mijn rugzak. En mijn materiaalvrouw, Annelies drukte me voor vertrek op het hart niet meer dan 10 kilo mee te nemen. Ik heb gewogen voor vertrek: 10,5. Maar dat was zonder water en de laatste ditjes en datjes. Ik had het idee dat mijn rugzak alleen maar zwaarder werd de afgelopen vier weken. Drie dagen geleden heb ik besloten dat er spullen uit moesten. Vandaag was mijn kans in Ponferrada. Bij het officia da correos heb ik bij elkaar drie kilo aan spullen in een doos gestopt en aan mijzelf gestuurd in Santiago. En ik kan je zeggen: het loopt een stuk lichter.

  • 07 Juni 2018 - 07:23

    Willem:

    Ha, je bent dus aan het onthechten...heb grote waardering voor je tocht en je doorzettingsvermogen. Maar de haven is nu toch in zicht he.. Bonne route..of drum bune.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corrie

Ik ben zachtaardig, ongeduldig, geïrriteerd, stoer, lief, gedreven, onafhankelijk, oprecht, dwars, mild, direct, zakelijk, eigenwijs, beetje alternatief; duurzaam en bio eten. Ik word blij van mensen met een passie, die inspirerend, sportief, eerlijk, onafhankelijk, kwetsbaar en met zelfspot zijn.

Actief sinds 26 April 2018
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 11831

Voorgaande reizen:

06 Mei 2018 - 24 Juni 2018

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: