Door naar Estella - Reisverslag uit Estella, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu Door naar Estella - Reisverslag uit Estella, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu

Door naar Estella

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie

12 Mei 2018 | Spanje, Estella

Vandaag een rustige tocht met wat klimmen en dalen. Beetje somber weer, grijze dag. Wel veel pijn in mijn hielen gehad met lopen.
Ik ben nu in Estrella. De goedkope bedden waren uitverkocht. Ik heb nu een tweepersoonskamer gehuurd met echt beddengoed en echte handdoeken. En een eigen douche. Wat een luxe. Genieten.

De routine als ik aankom is een Albergue zoeken. Dan bed opmaken, rugzak uitpakken. Douchen. Kleding van die dag uitwassen en ophangen. Uurtje liggen of slapen. Ergens iets eten. Meestal rond 10 uur slapen met oordopjes en slaapmasker. Elke nacht wel een snurker in de buurt. Meestal lig ik met tien a twintig mensen op een slaapzaal met stapelbedden.

37295 stappen 22,1 km naar Estelle

  • 13 Mei 2018 - 12:35

    Hans :

    Dag Corrie,

    Leuk om zo regelmatig je verslagen te lezen. We volgen je met aandacht. Een goed en voorspoedig verloop van je voettocht toegewenst !!

    met lieve groet,

    Hans.


  • 13 Mei 2018 - 13:17

    Bets Gorlitz:

    Ja dan is een eigen kamer wel heeeeel luxe. wat zal je lekker rustig slapen. Aan de andere kant mis je dan misschien je medelopers, lijkt me wel een soort van gewenning te worden. Maar Corrie je doet het super vind ik, ben stiekem toch wel jaloers dat je het gewoon doet en niet zoals ik op mn bucketlist .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corrie

Ik ben zachtaardig, ongeduldig, geïrriteerd, stoer, lief, gedreven, onafhankelijk, oprecht, dwars, mild, direct, zakelijk, eigenwijs, beetje alternatief; duurzaam en bio eten. Ik word blij van mensen met een passie, die inspirerend, sportief, eerlijk, onafhankelijk, kwetsbaar en met zelfspot zijn.

Actief sinds 26 April 2018
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 11798

Voorgaande reizen:

06 Mei 2018 - 24 Juni 2018

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: