Albergue Le Cluny - Reisverslag uit Sahagún, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu Albergue Le Cluny - Reisverslag uit Sahagún, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu

Albergue Le Cluny

Blijf op de hoogte en volg Corrie

28 Mei 2018 | Spanje, Sahagún

Toen ik vanmorgen opstond wilde ik maar een ding. Naar huis. Ik was er klaar mee. Ik wilde naar Franka en Floortje. Ik mis ze. Ik had het helemaal gehad met stapelbedden, snurkende mensen, zere voeten en pegrimsmenu’s. Eenmaal op weg was de tocht dan toch weer prachtig en het lopen ging goed.

Ik ben inmiddels aangekomen in het land van de tempeliers. Vanmorgen het dorp Terradillos de los Templarios gepasseerd. En nu slaap ik in een kerk die venoemd is naar de beroemde tempelier Le Cluny. Overal is de geschiedenis te zien van de tempeliers in kerken en kloosters maar ook overblijfselen van de Romeinen. Deze streek heeft zo’n enorm lange en rijke geschiedenis. Daarvoor zou ik al weken hier kunnen rondstruinen. Dat ga ik zeker nog een keer doen.

  • 28 Mei 2018 - 19:09

    Henk:

    Nou je terugkomst wordt vast een feest, ik las dat je al ruim over de helft bent dus ff volhouden nog. Het mooiste gaat nog komen toch?

  • 28 Mei 2018 - 19:14

    Wendy:

    Lieverd houd vol!

  • 28 Mei 2018 - 19:25

    Jan:

    Een tempelier? George Cluny

  • 28 Mei 2018 - 21:48

    Merete:

    "tweede twee weken mentaal pijn" zei je eerder .... hou vol!!

  • 28 Mei 2018 - 21:51

    Waheeda:

    Heimwee en verlangen naar het bekende hoort erbij denk ik, lieve Corrie.

  • 29 Mei 2018 - 05:52

    Trudy :

    Lieve corrie, denk eraan dat we in gedachten allemaal bij je zijn. Als ik je verslagen lees weet ik ook zeker dat we allemaal trots op je zijn (OOK JE MEIDEN)! Sterkte met de tweede helft en als je je doel santiago hebt bereikt is het nog zoeter thuiskomen! Dikke kus van Trui

  • 29 Mei 2018 - 07:31

    Wilma:

    Lieve Corrie, ik sluit me bij bovenstaande berichten aan en geef je in gedachten een hééééle dikke knuffel, geef 'm van Jetje... Corrie, maar ook je dieptepunt mag er zijn.... Succes x

  • 29 Mei 2018 - 13:23

    Ankie:

    maar ....je gaat toch door !! je bent een kanjer en aan het eind ben je zo trots op jezelf! Je kan het meid het is nu aftellen ,houd vol

  • 31 Mei 2018 - 00:09

    Franka:

    Je zou jezelf tekort doen als je nu zou stoppen. Wij zullen je opwachten als je terug komt en klaarstaan met knuffels. Dat laatste stuk gaat je ook lukken, ik ben trots op je mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corrie

Ik ben zachtaardig, ongeduldig, geïrriteerd, stoer, lief, gedreven, onafhankelijk, oprecht, dwars, mild, direct, zakelijk, eigenwijs, beetje alternatief; duurzaam en bio eten. Ik word blij van mensen met een passie, die inspirerend, sportief, eerlijk, onafhankelijk, kwetsbaar en met zelfspot zijn.

Actief sinds 26 April 2018
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 11809

Voorgaande reizen:

06 Mei 2018 - 24 Juni 2018

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: