Dankbaar - Reisverslag uit Espinosa del Camino, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu Dankbaar - Reisverslag uit Espinosa del Camino, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu

Dankbaar

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie

20 Mei 2018 | Spanje, Espinosa del Camino

Ik voel me blij. Dankbaar voor de zon op mijn huid. Voor de mooie natuur die ik elke dag weer zie. Besneeuwde bergtoppen vandaag! Voor de vriendelijke mensen die ik ontmoet. Het is fijn om niets anders te hoeven doen dan te lopen en te genieten van wat me overkomt.

Vandaag voor het eerste een etappe helemaal alleen gelopen en dat was eigenlijk erg fijn. Lekkere koffie onderweg. En in het dorp waar ik mijn lunch kocht zag de dame achter de bar dat ik een deel in een servetje had gewikkeld. Ze kwam gelijk naar buiten met folie om mijn eten in te doen. De oudjes in de straat stoppen allemaal om ongevraagd te vertellen welke richting ik op moet. Zojuist zijn mijn blaren verzorgd door een Duitse man. Je voelt je nooit alleen op de Camino. En weer zit ik in het gras bij de albergue, dit keer om te schrijven.

27852 stappen 16,8km

  • 20 Mei 2018 - 15:16

    Merete:

    Ik ben dankbaar voor jouw reisverslagen :)

  • 20 Mei 2018 - 18:17

    Ankie :

    Mooi corrie . zoveel dingen om dankbaar voor te zijn. Het zijn meestal die kleine dingen / gebaren die het moois
    t zijn

  • 21 Mei 2018 - 17:14

    Henk:

    Klinkt goed, de zon is altijd fijn, behalve als je door een woestijn moet ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corrie

Ik ben zachtaardig, ongeduldig, geïrriteerd, stoer, lief, gedreven, onafhankelijk, oprecht, dwars, mild, direct, zakelijk, eigenwijs, beetje alternatief; duurzaam en bio eten. Ik word blij van mensen met een passie, die inspirerend, sportief, eerlijk, onafhankelijk, kwetsbaar en met zelfspot zijn.

Actief sinds 26 April 2018
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 11833

Voorgaande reizen:

06 Mei 2018 - 24 Juni 2018

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: