In de tuin - Reisverslag uit Villamayor del Río, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu In de tuin - Reisverslag uit Villamayor del Río, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu

In de tuin

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie

19 Mei 2018 | Spanje, Villamayor del Río

Vandaag een rustige tocht gelopen. Voor het eerst alleen gestart vanaf Santa Domingo dela calzada. Na 5 km kwam ik Rosemarie tegen. Een Australische die al dertig jaar in Nederland woont. Ik had haar de avond ervoor leren kennen in sta Domingo. We hebben samen een stuk gelopen. Mooie gesprekken over de worstelingen van het leven.

Rond half twee was ik in Villamayor del Rio. Een kleine albergue achter het huis van een familie. Voor 5 euro een bed. De gasten van de albergue en het familieleven vermengt zich een soort. Voor het eest in jaren weer op mijn buik in het gras liggen lezen. En geslapen in de zon. Het voelde echt als vakantie. Zoals vakantie voelde toen ik jong was.


30532 stappen 17,4 km villamayor de Rio

  • 24 Mei 2018 - 23:11

    Danielle:

    Effe bijlezen! Ik liep een paar dagen achter.... Hoe vakantie voelde toen je jong was. WoW, dat is een superervaring! Dan heb je echt een leeg hoofd, denk ik inmiddels.

    Ik ga snel weer verder lezen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corrie

Ik ben zachtaardig, ongeduldig, geïrriteerd, stoer, lief, gedreven, onafhankelijk, oprecht, dwars, mild, direct, zakelijk, eigenwijs, beetje alternatief; duurzaam en bio eten. Ik word blij van mensen met een passie, die inspirerend, sportief, eerlijk, onafhankelijk, kwetsbaar en met zelfspot zijn.

Actief sinds 26 April 2018
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 11826

Voorgaande reizen:

06 Mei 2018 - 24 Juni 2018

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: