Beilari guesthouse - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Corrie Hout - WaarBenJij.nu Beilari guesthouse - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Corrie Hout - WaarBenJij.nu

Beilari guesthouse

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie

05 Mei 2018 | Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

Vanmorgen ben ik vertrokken uit la Borde Blanque. Het was een bijzondere week met ontzettend lieve mensen en mooie, leerzame ervaringen. Moeilijk te beschrijven. Ik ben vertrokken met een open hart. Ik neem veel moois mee naar St Jean pied de port.

Rond 15 uur in St Jean pied de port. Ik slaap in guesthouse Beilari. Ik hoorde dat het een bijzondere plek is. Iedereen maakt dankzij de host Joseph, razendsnel kennis met elkaar. Gasten uit Duitsland, Frankrijk, Canada, Spanje, Iran,Colombia, Australië. Het bed wordt voor je gekozen.
Morgen de eerste dag lopen. Op weg naar Orrison. Wel een hele steile etappe.

Ik vind het nog steeds moeilijk te bevatten dat ik de komende zeven weken elke dag niet weet waar ik zal slapen, waar ik zal lopen. Een Amerikaan zei: It will come to you. Vertrouwen.

  • 05 Mei 2018 - 22:12

    Danielle :

    Het gaat je ongetwijfeld hele verrassende dingen brengen! Wandelze!!

  • 06 Mei 2018 - 07:04

    Monique:

    De wereld gaat voor je open! Succes met de eerste steile route. Heerlijk om te lezen dat het je goed gaat.

  • 06 Mei 2018 - 09:14

    Bets:

    Bijzondere ontmoetingen en klim ze.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corrie

Ik ben zachtaardig, ongeduldig, geïrriteerd, stoer, lief, gedreven, onafhankelijk, oprecht, dwars, mild, direct, zakelijk, eigenwijs, beetje alternatief; duurzaam en bio eten. Ik word blij van mensen met een passie, die inspirerend, sportief, eerlijk, onafhankelijk, kwetsbaar en met zelfspot zijn.

Actief sinds 26 April 2018
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 11795

Voorgaande reizen:

06 Mei 2018 - 24 Juni 2018

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: