La borde Blanque - Reisverslag uit Montbéliard, Frankrijk van Corrie Hout - WaarBenJij.nu La borde Blanque - Reisverslag uit Montbéliard, Frankrijk van Corrie Hout - WaarBenJij.nu

La borde Blanque

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie

02 Mei 2018 | Frankrijk, Montbéliard

Vrijdag heb ik afscheid genomen van mijn vader. Ik vond dat wel verdrietig en moeilijk. Ik weet niet hoe het zal zijn als ik over twee maanden terug kom. Hij vond het leuk dat ik op reis ging en mijmerde dat dat er voor hem niet meer inzat. Had je het gewild? Vroeg ik hem. ‘Nee, dat kan ik niet meer’ zei hij.
Die avond ben ik nog samen geweest met Franka en Floortje. Ze hebben mij geholpen met de laatste voorbereidingen. Het was fijn om samen te zijn.

Zaterdag ben ik aangekomen op la Borde Blanque. Een prachtig huis aan de voet van de Pyreneeën. Erg apart om mee te maken, het leven in een yoga centrum. Een strak dagritme van yogalessen, meditaties, chakra lessen en maaltijden. Ik leer erg veel en veel dingen die ik wel wist, krijgen nu samenhang. Erg ben rustig en ontspannen nu. En zo heerlijk dat er voor mij gezorgd wordt met eten. Wel erg vegetarisch. Dat is wel even wennen.
Zaterdag reis ik naar St Jean pied de port. Dat voelt wel erg spannend.

  • 03 Mei 2018 - 23:48

    Willem:

    Hallo Corrie, welk een avontuur. Ben je nu al in de pyreneeen? Genève is toch bij Zwitserland. Afin,maakt niet uit. Lijkt me heerlijk om in France te zijn. Het weer wordt ook mooier. Hoop dat je een mooie reis zult beleven!
    Liefs,
    Je broertje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corrie

Ik ben zachtaardig, ongeduldig, geïrriteerd, stoer, lief, gedreven, onafhankelijk, oprecht, dwars, mild, direct, zakelijk, eigenwijs, beetje alternatief; duurzaam en bio eten. Ik word blij van mensen met een passie, die inspirerend, sportief, eerlijk, onafhankelijk, kwetsbaar en met zelfspot zijn.

Actief sinds 26 April 2018
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 11831

Voorgaande reizen:

06 Mei 2018 - 24 Juni 2018

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: