Ik ga op weg naar Santiago - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Corrie Hout - WaarBenJij.nu Ik ga op weg naar Santiago - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Corrie Hout - WaarBenJij.nu

Ik ga op weg naar Santiago

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie

27 April 2018 | Nederland, Rotterdam

Ik ga op weg. Op weg naar Santiago. Het is niet dat ik nu zo ontzettend dol ben op wandelen. Ik vind het leuk hoor maar dat is niet waar ik het voor doe. Ik ben nog nooit in mijn eentje op reis geweest, zelfs nog nooit in mijn eentje op vakantie geweest. Nog nooit zo lang alleen geweest. En dat is tekenend voor voor mijn leven. Nooit alleen. Ik weet niet hoe dat is, hoe dat voelt of wat er fijn aan is. Ik ga zeven weken met mijzelf zijn. Ik ga nu ontdekken hoe dat is en wat het mij brengt.
Ik start mijn reis in Le Bord Blanc waar ik een week lang op mijn kop mag gaan staan bij de yogi's, ook leuk. En dan helemaal Zen op pad naar het startpunt in St Jean Pied de Port. Ik ga het beleven en ik ga het met jullie delen

  • 27 April 2018 - 10:08

    John Engelen :

    Beste Corrie,
    Ik vind het fantastisch wat je doet, helemaal alleen.
    Ik volg je hoe het gaat.
    En fijne vakantie en levensvreugde en wandelze.

    John Engelen

  • 27 April 2018 - 10:21

    Danielle:

    Heel veel plezier, geniet er van!! Ik hoop dat het je mooie dingen gaat brengen!

  • 27 April 2018 - 10:53

    Rob Van Loenen:

    Niet de bestemming, maar de reis is het doel. Zet 'm op z'n kop, Corrie! Buen Camino, mooi om je te volgen,
    Rob

  • 27 April 2018 - 14:24

    Henk Grootjans:

    Hoi Corrie, mooi dat je hiervoor tijd hebt kunnen vrij maken. Ik hoop dat het je veel brengt. Je hebt de komende tijd en in iedergeval iets super interresants om te delen. Ik ga je volgen en wens je heel veel suc6 en tot ziens!

  • 28 April 2018 - 09:58

    Toke:

    Heel veel succes!
    Ik ben heel benieuwd wat dit je brengt en hoe het zal zijn!

  • 28 April 2018 - 10:51

    Lia:


    Lieve caminio,
    ‘Zoek jezelf zuster, vind jezelf, wees en blijf alleen jezelf’
    Kus en heel veel mooie vergezichten gewenst op je wandeling.

  • 28 April 2018 - 17:28

    Bets Gorlitz:

    Heel veel succes, neem alle goede en mindere goede ervaringen in je op zodat ze later als reflectie tot je komen.

  • 29 April 2018 - 12:49

    Leon:

    Alles is goed. Alles.

    Alleen het (ver)(be)oordelen van anderen willen je anders doen geloven.

    Trap daar niet in. Wat jij voelt is goed.

    punt

  • 30 April 2018 - 11:25

    Joke:

    Heel veel geluk, wijsheid en mooie momenten gewenst op deze reis met ''jezelf'' als gezelschap. Het beste gezelschap dat je kunt hebben!

    Joke

  • 30 April 2018 - 13:57

    Leila:

    Veel wandel plezier met je zoektocht naar jezelf!!

  • 30 April 2018 - 14:39

    Hans :

    Lieve Schoonzus,

    Heel veel succes en goede ervaringen toegewenst, maar bovenal dat deze reis je dichter bij je ware zelf mag brengen..........

  • 30 April 2018 - 23:05

    Waheeda:

    Enjoy enjoy enjoy

  • 01 Mei 2018 - 12:22

    Boukje:

    Hai Corrie,

    Gaaf hoor, dat je dat gaat doen!

    En ik kan je uit ervaring vertellen: alleen zijn, alleen reizen, alleen op weg zijn is het leukste wat er is. Met niemand rekening hoeven houden, precies doen waar je op dat moment zin in hebt. Als er iets niet goed gaat, kun je daar alleen zelf iets aan veranderen, er is niemand die het voor je doet. En als het goed loopt, ben je ook daar helemaal zelf verantwoordelijk voor. Dat heb je dan toch maar mooi zelf gedaan!

    Geniet er van!

    Groetjes van Boukje uit Berlijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corrie

Ik ben zachtaardig, ongeduldig, geïrriteerd, stoer, lief, gedreven, onafhankelijk, oprecht, dwars, mild, direct, zakelijk, eigenwijs, beetje alternatief; duurzaam en bio eten. Ik word blij van mensen met een passie, die inspirerend, sportief, eerlijk, onafhankelijk, kwetsbaar en met zelfspot zijn.

Actief sinds 26 April 2018
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 11812

Voorgaande reizen:

06 Mei 2018 - 24 Juni 2018

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: