Slecht weer - Reisverslag uit Frómista, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu Slecht weer - Reisverslag uit Frómista, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu

Slecht weer

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie

25 Mei 2018 | Spanje, Frómista

Vanmorgen was het slecht weer. Mijn wasgoed had vannacht buiten gehangen en was doorweekt van d regen. Drogen aan mijn rugzak zat er vandaag niet in. Voor het eerst had ik geen droge schone onderbroek toen ik aankwam.
Ik was Castrojeriz nog niet uit of het begon te gieten van de regen. En dat deed het de volgende 10 km. Bij de eerste albergue kwam iedereen druipend binnen. Het leek wel een roedel verzopen honden. Maar zo’n gezamenlijke vijand verbroedert ook weer. Al snel zaten we met een groep vrouwen gezellig te praten.
Drie kwartier later was ik droog en buiten was het droog. Op naar Boadilla del camino, 8 km verderop. Het was prima loopweer. Ik besloot nog 6 km verder te gaan. Rond half vier was ik in Fromista. In de albergue brandde de houtkachel. Kleren in de wasdroger en mijn leed was wee geleden. En zomaar een record gelopen. 25,4 km.

42877 stappen 25,4 km

  • 27 Mei 2018 - 11:21

    Bets Gorlitz:

    Gisteren eens even de kaart aangeklikt, wat ben je al ver! Heeft de hikingwool goed geholpen? Ik had er nog nooit van gehoord, mooi dat zoiets bestaat.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corrie

Ik ben zachtaardig, ongeduldig, geïrriteerd, stoer, lief, gedreven, onafhankelijk, oprecht, dwars, mild, direct, zakelijk, eigenwijs, beetje alternatief; duurzaam en bio eten. Ik word blij van mensen met een passie, die inspirerend, sportief, eerlijk, onafhankelijk, kwetsbaar en met zelfspot zijn.

Actief sinds 26 April 2018
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 11831

Voorgaande reizen:

06 Mei 2018 - 24 Juni 2018

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: