Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu

Santiago

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie

16 Juni 2018 | Spanje, Santiago de Compostella

Vanmiddag om vijf voor twee stond ik dan op het plein bij de kathedraal. Veertig dagen geleden vertrok ik uit St Jean Pied de Port. En de dag voor Pinksteren ben ik aan het einde van mijn tocht. Nee ik ging niet huilen. Onderweg heb ik genoeg tranen gehuild om dingen die er toe doen. Wel heel blij en ook trots op mezelf. Het was werkelijk een prachtige reis. Niet alleen de natuur en wat ik zag en rook en hoorde in die prachtige natuur. Maar zeker ook de confrontaties in mijzelf. De antwoorden die ik vond op vragen die ik had.
De geweldig mooie mensen die ik heb ontmoet, ieder met zijn of haar eigen vragen en worstelingen.
Ik ben blij dat ik deze reis gemaakt heb. En het zal zeker niet de laatste van dit soort zijn.
Morgen ga ik naar Finisterre. Het einde van de wereld, genieten van de zee en het weidse uitzicht. Maandag begint mijn terugreis naar Nederland.
Dank jullie wel voor het meereizen en ik hoop jullie snel te ontmoeten.

  • 16 Juni 2018 - 15:16

    Trui :

    Lieve Corrie,
    Wat een geweldige prestatie, ik ben trots op mijn kleine nichtje! Dit heb je toch maar in je eentje gedaan en volbracht ! Ben benieuwd naar je verhalen en goede reis terug naar huis!
    Dikke kus Trui x

  • 16 Juni 2018 - 15:37

    Jolanda:

    Hallo Corrie,

    Geweldig gedaan corrie je bent terecht trots op jezelf.
    Geniet van de laatste uren in Spanje ik hoop je snel te zien en van je ervaringen te horen

    Liefs Jolanda

  • 16 Juni 2018 - 15:44

    Ankie :

    Wat geweldig Corrie! je hebt het maar wel gedaan! op eigen kracht. Fijn dat je alles zo goed kon omschrijven. Hoop je te zien als je er in het Hollandse bent. Geniet van je laatste dag en van de teug reis.

  • 16 Juni 2018 - 15:50

    Rob Van Loenen:

    Wat een geweldige prestatie, lichamelijk en geestelijk ...En, ja, de reis is het doel, niet de bestemming, maar je hebt zowel het doel als de bestemming bereikt. Vergeet niet dat ook nog te bekronen met een bezoek aan de pelgrimsmis. Dat is een circus, maar de emoties zijn oprecht en een laatste moment om verhalen en emoties te delen. Geniet ervan.

  • 16 Juni 2018 - 16:24

    Marja Den Boer:

    Van harte Corrie! Deze 40 dagen - hor symbolisch- zullen een blijvend je leven markeren.
    Dank voor het met je mee mogen reizen met al die openhartige verhalen.

    Tot in NL en een veilige terugreis!

  • 16 Juni 2018 - 18:07

    Carla Wilhelm:

    Lieve Corrie, lijkt me ook wel gek om het einddoel te bereiken. Iets waar je zo lang naar toe loopt! Heel mooi dat je de tocht hebt uitgelopen. Ik ben eigenlijk wel een beetje trots op je! Nog heel veel plezier de laatste dagen! Liefs, Carla

  • 16 Juni 2018 - 18:45

    Ellen:

    Goed gedaan Corrie!
    Heb met plezier je verslagen gelezen.
    Goede reis naar huis.

  • 16 Juni 2018 - 19:02

    Waheeda:

    Ik ga je verhalen missen. Dank voor het delen van je reis. Je bent een goede verhalen verteller. See You Son.

  • 16 Juni 2018 - 21:00

    Henk:

    Mooi hoor en gefeliciteerd

  • 17 Juni 2018 - 10:16

    Wendy:

    Lieve Cor,

    You did it! Geweldig. Waarschijnlijk ook weer heerlijk om naar huis toe te gaan. Koester alle ervaringen en inzichten en geniet nog even. Voor straks een heel goede thuiskomst en heel veel knuffelen met je dochters en vader. Tot heel snel! Dikke zoen topper, liefs, Wen

  • 17 Juni 2018 - 11:33

    Lisa:

    Ontzettend goed gedaan zeg.
    Wat een ervaring!

  • 17 Juni 2018 - 16:16

    Marja In't Hout:

    Ha lieve Corrie,
    Ik heb met respect en bewondering je verslagen van deze indrukwekkende tocht gelezen. Je bent een topper. En wat leuk om je "live" gezien te hebben toen we vrijdag avond bij de verjaardag van Jan en Vera waren!
    xxx Marja

  • 20 Juni 2018 - 08:33

    WLLM:

    Heel knap en moedig gedaan. Tja, en nu op weg naar huis. Bonnes voyage...en tot spoedig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corrie

Ik ben zachtaardig, ongeduldig, geïrriteerd, stoer, lief, gedreven, onafhankelijk, oprecht, dwars, mild, direct, zakelijk, eigenwijs, beetje alternatief; duurzaam en bio eten. Ik word blij van mensen met een passie, die inspirerend, sportief, eerlijk, onafhankelijk, kwetsbaar en met zelfspot zijn.

Actief sinds 26 April 2018
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 11831

Voorgaande reizen:

06 Mei 2018 - 24 Juni 2018

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: