Vrede met de mensen - Reisverslag uit Hospital, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu Vrede met de mensen - Reisverslag uit Hospital, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu

Vrede met de mensen

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie

12 Juni 2018 | Spanje, Hospital

Vanmorgen om half zeven gestart. De ochtendstilte was heerlijk met de vogels die aan het zingen waren. Rond negen werd het weer erg druk op het pad. En bij de eerste koffiestop was het afschuwelijk. Mijn humeur werd er niet beter op. Een paar kilometer verderop liep er een groepje achter mij die aan het zingen waren. Ik merkte dat ik weer vrolijk werd. Bij de volgende stop ook lekkere muziek. Om half twee landde ik bij een albergue parrottia (kerkelijk) met maar zeven bedden. Bijzondere sfeer.
Nog vier dagen lopen. Zaterdag in Santiago.

  • 13 Juni 2018 - 07:23

    Lia:

    Laatste lootjes gaan vast mega goed, met de finish in zicht krijg je vast vleugels.

  • 15 Juni 2018 - 11:52

    Henk:

    Nog vier dagen maar, dat gaat ineens snel. Nou wel lekker vooruitzicht!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corrie

Ik ben zachtaardig, ongeduldig, geïrriteerd, stoer, lief, gedreven, onafhankelijk, oprecht, dwars, mild, direct, zakelijk, eigenwijs, beetje alternatief; duurzaam en bio eten. Ik word blij van mensen met een passie, die inspirerend, sportief, eerlijk, onafhankelijk, kwetsbaar en met zelfspot zijn.

Actief sinds 26 April 2018
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 11792

Voorgaande reizen:

06 Mei 2018 - 24 Juni 2018

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: