Overal pijn - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu Overal pijn - Reisverslag uit Navarrete, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu

Overal pijn

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie

16 Mei 2018 | Spanje, Navarrete

Ik wist niet dat mijn voeten zoveel pijn konden doen. Al een week. Blaren op mijn tenen van mijn rechtervoet. Mijn hielen voelen alsof iemand er een klap op heeft gegeven met een stuk hout en de kuit van mijn rechterbeen is in een constante kramp. Vandaag maar 12 km gelopen en wat was ik blij dat ik in Navarrete aankwam. Morgen moet ik 18 km doen want er is geen dorp tussen dit dorp en Najare. Daarna zoveel mogelijk korte etappes tot mijn voeten hersteld zijn.

Vanmorgen hebben we afscheid genomen van Angel. Ze heeft nog maar 15 dagen dus ze slaat een aantal etappes over. Het was erg emotioneel. Ik mis haar humor en opgewektheid. Dat is de camino nieuwe vrienden die ik weer achter moet laten. Je leeft zo intens met mensen in een korte tijd. Het voelt alsof ik ze al jaren ken.

De tocht van vandaag was niet heel mooi maar het dorpje Navarrete is vriendelijk.

20455 stappen 11,9 km Navarrete

  • 16 Mei 2018 - 20:09

    Toke:

    Au, dat klinkt niet fijn!
    Misschien even rustdag in lassen?

    Succes!

  • 16 Mei 2018 - 22:55

    Henk:

    heel vervelend, pijn als het nodig is je rust nemen

  • 17 Mei 2018 - 06:49

    Ankie :

    Dat klinkt niet fijn! hoop dat je het gister gehaald hebt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corrie

Ik ben zachtaardig, ongeduldig, geïrriteerd, stoer, lief, gedreven, onafhankelijk, oprecht, dwars, mild, direct, zakelijk, eigenwijs, beetje alternatief; duurzaam en bio eten. Ik word blij van mensen met een passie, die inspirerend, sportief, eerlijk, onafhankelijk, kwetsbaar en met zelfspot zijn.

Actief sinds 26 April 2018
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 11723

Voorgaande reizen:

06 Mei 2018 - 24 Juni 2018

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: