Jarig op de camino - Reisverslag uit Sansol, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu Jarig op de camino - Reisverslag uit Sansol, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu

Jarig op de camino

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie

14 Mei 2018 | Spanje, Sansol

Vandaag was een bijzondere dag. Mij verjaardag op de Camino. Vanmorgen hebben de pelegrinos in de de albergue voor mij gezongen. Het was ontroerend. Het was weer een mooie dag met prachtige natuur. In de albergue in Sansol kregen we een lokaal likeurtje van de barman ( een zeer knappe jongeman) voor mijn verjaardag. Weer een mooie dag.

30783 stappen. 17.6 km

• 14 Mei 2018 - 19:24

Jan:

Hartelijk gefeliciteerd. Heerlijk om onderweg onderweg (jarig) te zijn

• 14 Mei 2018 - 19:30

Petra:

Van harte gefeliciteerd Corrie, het zal een memorabele verjaardag worden.
    Ik heb bewondering voor je. X

• 14 Mei 2018 - 19:58

Jolanda:

Hai Corrie,

Van Harte gefeliciteerd meis, Wens je een prachtig levensjaar toe die je al prachtig begint.
    Geniet ze.
    XXX

• 14 Mei 2018 - 20:18

Marja Den Boer:

Wat bijzonder zeg. Zo je verjaardag vieren is echt uniek. Van harte gefeliciteerd!

• 14 Mei 2018 - 20:25

Ellen Keijzerwaard:

Gefeliciteerd Corrie. Een verjaardag die je niet snel zal vergeten.

• 14 Mei 2018 - 21:49

Monique:

Gefeliciteerd! Wat doe je het stoer en goed! Trots op jou! X

• 15 Mei 2018 - 16:35

Willem:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!,,!!

Corrie

Ik ben zachtaardig, ongeduldig, geïrriteerd, stoer, lief, gedreven, onafhankelijk, oprecht, dwars, mild, direct, zakelijk, eigenwijs, beetje alternatief; duurzaam en bio eten. Ik word blij van mensen met een passie, die inspirerend, sportief, eerlijk, onafhankelijk, kwetsbaar en met zelfspot zijn.

Actief sinds 26 April 2018