Zes extra - Reisverslag uit Furelos, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu Zes extra - Reisverslag uit Furelos, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu

Zes extra

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie

13 Juni 2018 | Spanje, Furelos

De albergue van gisteravond was echt anders dan alle anderen. De gastvrijheid was groot van de vrijwilligers net als hun passie voor Jezus. Vanmorgen ging ik op pad samen met de Australische Sarah. En later kwamen Ken en zijn dochter Emily uit Engeland erbij. Erg leuke mensen. Ik zou stoppen in O ‘Coto e in een pesion slapen van ‘de twee Duitsers’ maar ik kon daar niet pinnen. Ik moest naa Melida. Dus toen ben ik zes km doorgegaan naar Melida. De tocht vandaag was echt weer prachtig. Vanmorgen vroeg nog mistig maar met de opkomende zon er doorheen. Het was prachtig. Genoten van de zon vandaag. Morgen naar Arzua.

  • 13 Juni 2018 - 21:39

    Jolanda:

    Whow wat doe je dat geweldig Corrie,
    Nog 2 daagjes wat een prestatie.
    Ik ben echt benieuwd naar je ervaringen ik hoop hem binnen nu en drie jaar ook te lopen als het niet in een keer lukt dan in 2 etappes. Succes met je laatste kilometers.

    Liefs Jolanda

  • 14 Juni 2018 - 05:43

    Trudy :

    Lieve Corrie,
    Respect meisje! Sterkte met de laatste kilometers en tot gauw!
    Trui

  • 14 Juni 2018 - 21:00

    Willem:

    Ha, ja fijn om te horen. Toch een soort van balsem voor de ziel zullen we maar zeggen. Nog even volhouden hoor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corrie

Ik ben zachtaardig, ongeduldig, geïrriteerd, stoer, lief, gedreven, onafhankelijk, oprecht, dwars, mild, direct, zakelijk, eigenwijs, beetje alternatief; duurzaam en bio eten. Ik word blij van mensen met een passie, die inspirerend, sportief, eerlijk, onafhankelijk, kwetsbaar en met zelfspot zijn.

Actief sinds 26 April 2018
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 11714

Voorgaande reizen:

06 Mei 2018 - 24 Juni 2018

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: