Vierdaagse van Nijmegen - Reisverslag uit Vilachá, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu Vierdaagse van Nijmegen - Reisverslag uit Vilachá, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu

Vierdaagse van Nijmegen

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie

11 Juni 2018 | Spanje, Vilachá

Vanmorgen had ik het gevoel dat ik de vierdaagse van Nijmegen aan het lopen was. Na een half uur realiseerde ik mij dat dit de 100 kilometer lopers waren die vandaag van start gingen. Ik was best wel chagrijnig. Ik vond ze een stelletje neplopers. Ze waren alleen maar aan het kletsen en ze liepen te dicht om mij heen met hun nieuwe schone schoenen en geen rugzak. Op een goed moment werd een hele bus leeg geladen langs de route. De 800 km lopers wisselden meewarige blikken met elkaar. Ik sprak er over met Rosemarie. Die ergernis, daar heeft niemand last van. Alleen ik. Daar moest ik maar snel afscheid van nemen, bedacht ik mij. Ik was zo gewend geraakt aan de rust en de stilte in de bergen dat ik verwacht had dat het zo zou blijven. Dit leerde me dat mijn automatische verwachtingen zorgden voor mijn ergernis. Het was ‘mijn’ camino geworden waar zij geen recht op hadden. Onzin natuurlijk. Alleen, het is niet hun schuld dat ik dingen verwacht.
Goed. Plan B. Morgen ga ik vroeg starten in de hoop dat het dan nog rustig is onderweg. We zullen zien of dat waar is. Hopeljk kan ik morgen iedereen verwelkomen.

  • 11 Juni 2018 - 18:21

    Merete:

    Misschien in in ieder geval mijn kapster :-O :-)

  • 12 Juni 2018 - 13:56

    Bets:

    Snap dat gevoel, maar ja weer een les zou ik zeggen. Ik denk dat vroeg weggaan idd goed is, deze lopers zullen heus niet zo vroeg opstaan.

  • 14 Juni 2018 - 20:59

    Wllm:

    Kan het me helemaal wel voorstellen. Staat leuk op je CV maar ja, jij weet net zo goed als ik dat de wereld om ons heen volledig nep is. nepvrienden, nepnieuws, neppolitici,nepambtenaren. Nep leuke mensen nep collega’s we leven nu eenmaal in valsistisch intellectuele wereld. Gelukkig heb jij geen nepblaren, neprugzak, nepongedierte ,nepengerds, nepharige konten enz meegemaakt. Het echte beleven. Dat is een groot goed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corrie

Ik ben zachtaardig, ongeduldig, geïrriteerd, stoer, lief, gedreven, onafhankelijk, oprecht, dwars, mild, direct, zakelijk, eigenwijs, beetje alternatief; duurzaam en bio eten. Ik word blij van mensen met een passie, die inspirerend, sportief, eerlijk, onafhankelijk, kwetsbaar en met zelfspot zijn.

Actief sinds 26 April 2018
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 11715

Voorgaande reizen:

06 Mei 2018 - 24 Juni 2018

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: