Wat is alles vergankelijk - Reisverslag uit Foncebadón, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu Wat is alles vergankelijk - Reisverslag uit Foncebadón, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu

Wat is alles vergankelijk

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie

04 Juni 2018 | Spanje, Foncebadón

Vandaag was prachtig. Dat klinkt misschien gek als ik vertel hoe het was. Zon, regen, wind. Velden vol met bloeiende witte brem, steile modderige kleipaden die veranderden in kleine beekjes. En na 20 km druipend van de regen stapte ik een verre van luxe albergue binnen waar ik het laatste vrije bed had. Binnen een half uur was alle leed weer geledenen zat ik met droge kleren aan een houten tafel te eten. Het was een prachtige dag.

  • 04 Juni 2018 - 20:36

    Rob Van Loenen:

    Een prachtig verhaal over een prachtige dag!

  • 04 Juni 2018 - 21:22

    Henk:

    Na een beetje afzien kan iets simpels heel fijn zijn!
    Ik gun je morgen weer een regenachtige afzien dag ;-)

  • 05 Juni 2018 - 04:49

    Marja Den Boer:

    Je schrijft zo beeldend, ik zie het helemaal voor me.
    Dankjwel voor weer een mooi verhaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corrie

Ik ben zachtaardig, ongeduldig, geïrriteerd, stoer, lief, gedreven, onafhankelijk, oprecht, dwars, mild, direct, zakelijk, eigenwijs, beetje alternatief; duurzaam en bio eten. Ik word blij van mensen met een passie, die inspirerend, sportief, eerlijk, onafhankelijk, kwetsbaar en met zelfspot zijn.

Actief sinds 26 April 2018
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 11719

Voorgaande reizen:

06 Mei 2018 - 24 Juni 2018

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: