Vies - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu Vies - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu

Vies

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie

22 Mei 2018 | Spanje, Burgos

Pelgrims zijn natuurljk zeer bevlogen mensen met hoogstaande idealen. Toch zijn er wel een paar die ik liever niet zie. Zoals twee dagen geleden in villafranca. Daar liep ik de slaapzaal in en keek ik recht tegen de witte behaarde billen aan van kerel die ik nog nooit gezien had. Tegelijk werd ik me bewust van de gore zweetlucht. Er was kennelijk iemand die niet van douchen hield. Een half uur later stond ik te schudden aan een vent die zo ongelooflijk hard snurkte dat niemand een oog dicht deed.
Gisteravond deelde ik de kamer met een onsmakelijk rochelende chinese. ‘Verg sick’. Zei ze tegen mijn vanmorgen on 5 uur was ik getuige van de wc geluiden van iemand die zijn darmen aan het ontluchten was. Ik had het helemaal gehad. Vervolgens zat de chinese tegenover mij met ontbijt. Ze schraapte me haar tanden de laatste restjes cake van het papiertje waar het cakeje in had gezeten om vervolgens slurpend haar koffie naar binnen te werken. Getver wegwezen hier. You eat Fast. Zei de chinese tegen mij. Ja, gek he?


Maar daar staan zoveel leuke mensen tegenover. Vanmorgen een Japanse man van 82 ontmoet. Hij bestelde een aardbeiensmoothie die vond hij er zo lekker uitzien dat hij aan de bar al begon om al drinkend tegen iemand op te lopen. Waarna zijn hele dienblad op de grond kletterde. De lieve serveerster maakte snel een nieuwe maaltijd voor hem.
Later getelde hij lachend aan me dat zijn kinderen dachten dat hij zijn verstand had verloren toen hij hen vertelde dat hij de Camino ging lopen.
Ach wat heeft deze man groot gelijk om dit te willen.

35595 stappen 20,6 km burgos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corrie

Ik ben zachtaardig, ongeduldig, geïrriteerd, stoer, lief, gedreven, onafhankelijk, oprecht, dwars, mild, direct, zakelijk, eigenwijs, beetje alternatief; duurzaam en bio eten. Ik word blij van mensen met een passie, die inspirerend, sportief, eerlijk, onafhankelijk, kwetsbaar en met zelfspot zijn.

Actief sinds 26 April 2018
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 11790

Voorgaande reizen:

06 Mei 2018 - 24 Juni 2018

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: