Zingen - Reisverslag uit Santo Domingo de la Calzada, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu Zingen - Reisverslag uit Santo Domingo de la Calzada, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu

Zingen

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie

18 Mei 2018 | Spanje, Santo Domingo de la Calzada

Op een tocht ontstaan de dingen soms. Vandaag was dat zingen. Favoriet was ‘always look on the bright side of life’ van monthy pyton. Erg toepasselijk met pijn zo ongeveer overal. Vooral de zin: you’ve come with nothing, you go with nothing. So what have you got to lose in between. Nothing.
En ter ere van het afscheid van Rob en Dave hebben we in Azofra ‘Unforgettable’ gezongen van Nat King Cole en ‘Take A little peace of my hart now baby’ van Janis Joplin. Toen ik met Linda tussen de graanakkers liep: ‘fields of gold’ van Eva Cassidy.
Eigenlijk is er voor elke situatie wel een mooi lied gemaakt.

Ik heb vandaag een beetje vals gespeeld, vind ik zelf. Ik heb vandaag alleen gelopen met mijn daypack en de rest van mijn bagage heb ik vooruit gestuurd. Toen ik vandaag aankwam in Santa Domingo de la Calzada lag mijn bagage keurig klaar in het klooster waar ik slaap.
Ik had nog steeds pijnlijke voeten maar het was echt minder erg dan de dagen ervoor. Dus morgen nog zo’n smokkeldagje.

Het klooster Cofradia de Santo waar ik slaap bestaat al als pelgrimsopvang sinds het jaar 1106. In een prachtig oud gebouw. En het gerund door vrijwilligers.

32568 stappen. 20,4 km.

  • 18 Mei 2018 - 21:05

    Bets Gorlitz:

    Morgen dan maar zingen: Hij (Zij) was maar een smokkelaar.

  • 23 Mei 2018 - 19:17

    Wendy:

    Wow die stappenteller van jou maakt overuren. Knap werk en wat ontzettend leuk om jouw verslag te lezen. Ga zo door Cor. Ik zie je al zingend door de korenvelden wandelen. You go girl!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corrie

Ik ben zachtaardig, ongeduldig, geïrriteerd, stoer, lief, gedreven, onafhankelijk, oprecht, dwars, mild, direct, zakelijk, eigenwijs, beetje alternatief; duurzaam en bio eten. Ik word blij van mensen met een passie, die inspirerend, sportief, eerlijk, onafhankelijk, kwetsbaar en met zelfspot zijn.

Actief sinds 26 April 2018
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 11710

Voorgaande reizen:

06 Mei 2018 - 24 Juni 2018

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: