Over de Pyreneeën. In het klooster - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu Over de Pyreneeën. In het klooster - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van Corrie Hout - WaarBenJij.nu

Over de Pyreneeën. In het klooster

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie

07 Mei 2018 | Spanje, Roncesvalles

Vannacht slaap ik in het klooster van Roncevalles. Hypermodern en een geoliede machine met 240 pelgrims.

De eerste twee etappes zijn zwaar maar zo ontzettend mooi, zo stil, geen verkeer. Alleen maar natuur. De paarden lopen gewoon rond zonder hekken. Ze hebben koeiebellen om. En de bossen zijn adembenemend.

Orrison - Roncesvalles 17 km 30802

  • 08 Mei 2018 - 08:04

    Rob Van Loenen:

    Hé, je gaat wel hard Corrie. Volgens het kaartje en het vlaggetje zit je ineens in Colombia, Zuid Amerika. Het gevolg van yogatraining, Spaans imperialisme of Jacobijnse missiedrang. Of is je GPS gewoon ontregeld door de hoogte. Adembenemend, dat is zeker!

  • 08 Mei 2018 - 10:14

    Toke:

    Wat gaaf Corrie!

    Hoeveel km loop je per dag? Hoe gaat dat?

  • 08 Mei 2018 - 11:08

    Bets Gorlitz:

    Ja geweldig is het daar he? wij zijn er eens op vakantie geweest in die streek, ik was toen erg onder de indruk weet ik nog wel, Maar super hoor de kop is er af.

  • 08 Mei 2018 - 15:50

    Corrie In't Hout:

    Ja ik zag ook dat ik in Colombia was aangeland. Er blijkt ook een Roncevalles in Colombia te zijn. Inmiddels zit ik weer in spanje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corrie

Ik ben zachtaardig, ongeduldig, geïrriteerd, stoer, lief, gedreven, onafhankelijk, oprecht, dwars, mild, direct, zakelijk, eigenwijs, beetje alternatief; duurzaam en bio eten. Ik word blij van mensen met een passie, die inspirerend, sportief, eerlijk, onafhankelijk, kwetsbaar en met zelfspot zijn.

Actief sinds 26 April 2018
Verslag gelezen: 362
Totaal aantal bezoekers 11721

Voorgaande reizen:

06 Mei 2018 - 24 Juni 2018

Op weg naar Santiago

Landen bezocht: