Orrison - Reisverslag uit Arnéguy, Frankrijk van Corrie Hout - WaarBenJij.nu Orrison - Reisverslag uit Arnéguy, Frankrijk van Corrie Hout - WaarBenJij.nu

Orrison

Door: Corrie

Blijf op de hoogte en volg Corrie

06 Mei 2018 | Frankrijk, Arnéguy

Vandaag de eerst etappe gelopen van St Jean pied de port naar de Refuge Orrison. Het was slechts 10 km maar het hoogteverschil was 650 meter. De laatste vier km was erg zwaar.
Gisteren in St Jean heb ik angel ontmoet. Ze komt uit de staat New York maar geboren in Hong Kong. We hebben samen gelopen. Onderweg niet veel gepraat en het was prettig gezelschap.

De natuur is zo ontzettend mooi. Echt indrukwekkend.
Vannacht slaap ik in een klein slaapzaaltje met tien wildvreemden.

168002 stappen, 9,6 km.

• 08 Mei 2018 - 06:11

Lisa:

Gaaf hoor.
    Heel veel succes en geniet ervan!

• 08 Mei 2018 - 22:54

Henk Grootjans:

Rustig aan beginnen....suc6

Corrie

Ik ben zachtaardig, ongeduldig, geïrriteerd, stoer, lief, gedreven, onafhankelijk, oprecht, dwars, mild, direct, zakelijk, eigenwijs, beetje alternatief; duurzaam en bio eten. Ik word blij van mensen met een passie, die inspirerend, sportief, eerlijk, onafhankelijk, kwetsbaar en met zelfspot zijn.